taskligt!!<3

Heej bloggen!! idag hjar jag varty hemma hos min kompis josefin!<3 ni får lova att inte säga det här men jag har faktiskt börjagt gila henne på ''ett annat sett'' om ni försttår vad jag menarr...<3 vi kolade på teve och chattade typ hel daan!<3 häör är en bild på mig: oooj det var fel det där ätr ju en bild p min föra kille!<3 jag hatar honom eftersom han dumopasde mig p våran förrsta däjt!!!! så taaskligt! aja nuär jag tröt och ska gå och lägga mig<3 gonatty!!<33333

/Söööötizzen

Kommentarer
Postat av:

snygg bild<33

du vet vem ja e

du har vart hemma hos mig många gånger typ

om ja heter paddkizz vet du nog vem de e

har en hamster två katter

2009-12-23 @ 10:47:28
URL: http://paddkizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback